Czas trwania: 2 dni
Liczebność grupy: 7 - 12 osób
Forma szkolenia: warsztatowa
Rodzaj szkolenia: szkolenie dla menedżerów
Celem szkolenia jest pokazanie różnic między pokoleniami, wzmocnienie kompetencji menedżerskich w zakresie zarządzania zespołem wielopokoleniowym oraz doskonalenie umiejętności radzenia sobie z różnorodnością wynikającą z różnic wiekowych członków zespołu.
STEREOTYPY W POSTRZEGANIU LUDZI W RÓŻNYM WIEKU
1. Wprowadzenie
a. Przedstawienie szkolenia i trenerów (agenda, cele, pre-test)
b. Poznanie oczekiwań uczestników i kontraktowanie spójności z celami szkolenia
c. Poznanie się uczestników
2.Doświadczenie - w kontekście patrzenia na ludzi poprzez stereotypy i jakie konsekwencje to rodzi
3. Wpływ stereotypów na relacje w zespole wielopokoleniowym
WARTOŚCI RÓŻNYCH GRUP WIEKOWYCH - RÓŻNICE I PODOBIEŃSTWA
1. Badania na temat różnic pokoleniowych w obszarze systemu wartości
2. Integracja zespołów
a. Czego możemy się od siebie nauczyć - czyli mocne strony pracowników w różnym wieku
c. Jak zidentyfikowane mocne strony mogą przełożyć się na współpracę w zespole i zwiększyć efekt synergii pracy zespołowej
PLANOWANIE
1. Wyznaczanie celu i udział pracownika w tym procesie
2. Poczucie wpływu na cel
3. Komunikowanie zadań w zespole
4. Odkrywanie potrzeb pracownika
ORGANIZOWANIE
1. Elastyczne formy zatrudnienia
2. Łączenie w zespoły projektowe pracowników w różnym wieku
3. Mentoring
4. Komunikacja w zespole i używanie adekwatnych kanałów komunikacyjnych
5. Jasny podział ról
6. Elastyczne ramy czasowe dla "Z"
PRZEWODZENIE
1. Indywidualne podejście do motywowania uwzględniające różnice pomiędzy pokoleniami
2. Rozmowa z pracownikiem o tym, co motywuje go do pracy
3. Odkrywanie potrzeb pracownika
KONTROLOWANIE
1. Informacja zwrotna dostosowana do potrzeb pracownika
a. Model informacji zwrotnej FUKO
b. Model informacji zwrotnej wg Pendeltona
2. Celebration Gird
3.Post-test
4.Ankieta - KOS
5.Podsumowanie szkolenia
PO SZKOLENIU UCZESTNICY:
1. otrzymują do wykonania zadanie praktyczne w formie poszkoleniowego planu wdrożenia
2. mogą skorzystać z jednego spotkania grupowego on-line z trenerem do miesiąca od zakończenia szkolenia mającego na celu zebranie informacji zwrotnych o wdrożeniu zadania indywidualnego, sukcesach/trudnościach we wdrożeniu zadania
3. mogą skorzystać z jednego spotkania indywidualnego on-line z trenerem do miesiąca od ukończenia szkolenia dającego możliwość uzyskania wsparcia indywidualnego w formie mentoringu w obszarze zadania wdrożeniowego
DEDYKOWANI TRENERZY
JKR Training Szkolenia & Doradztwo Spółka Jawna Iwona Mazelanik, Jarosław Drzazga z siedzibą
w Katowicach przy ul. Pierwiosnków 24 wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy
w Gliwicach X Wydział Gospodarczy pod nr KRS: 0000314432, posiadająca NIP: 6312572040 oraz REGON: 241019056, reprezentowana przez: Iwonę Mazelanik i Jarosław Drzazgę
adres biura: T. Boya Żeleńskiego 83 40-750 Katowice
Website created in the WebWave website builder