JAK WSPÓŁPRACUJEMY Z KLIENTEM ZLECAJĄCYM SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

Szkolenia zamknięte

Zarezerwuj usługę

Etapy realizacji szkolenia zamkniętego

Jeżeli chcesz, aby Twoi pracownicy wzięli udział w jednym z naszych szkoleń, prosimy o kontakt za pomocą formularza. Wpisz nazwę interesującego Cię szkolenia. Jeśli nie znalazłeś odpowiedniego szkolenia, dostosujemy go
do Twoich potrzeb.

Skontaktujemy się z Tobą i ustalimy szczegóły współpracy. Na podstawie wyników badań potrzeb rozwojowych ustalimy z Tobą cele szczegółowe
w zakresie uczenia się i rozwoju oraz w zakresie innych celów: organizacji, grupowych, indywidualnych. Cele szczegółowe definiujemy w zależności
od realizowanego tematu i przyjętej metodyki pracy.

1. Rozpoznanie profilu firmy Klienta, oczekiwań i potrzeb (wstępne rozpoznanie potrzeb, spotkania, informowanie drogą telefoniczną, mail, przedstawienie Klientowi zindywidualizowanej wstępnej oferty, w tym m.in. celów, treści i zakresu merytorycznego, aspektów techniczno - organizacyjnych, metodologię badań ewaluacyjnych)

2. przedstawienie oferty cenowej

3. ostateczne ustalenie warunków realizacji usługi i ostatecznej oferty szkoleniowej zaakceptowanej przez Klienta

4. podpisanie umowy szkoleniowej

ETAP 1

Etap wstępny, przygotowawczy

people sitting on chair in front of table while holding pens during daytime

1. Identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych Klienta:

a. analiza kultury organizacji, zadań i obowiązków uczestników szkolenia, problemów

b. ustalenie celów szkolenia, metodyki i przebiegu szkolenia

2. Opracowanie szczegółowego programu i harmonogramu szkolenia w oparciu o wyniki procesu identyfikacji i analizy potrzeb szkoleniowych

3. ustalenie terminów i miejsca oraz warunków realizacji szkolenia

4. opracowanie treści szkoleniowych, materiałów, etc.

5. dobór trenerów o wymaganych kompetencjach

6. przeprowadzenie szkolenia

7. przeprowadzenie badań ewaluacyjnych

ETAP 2

Realizacja szkolenia

1. Ewaluacja i ocena efektów szkolenia oraz poziomu realizacji uzgodnionych celów szkoleniowych:

a. kompleksowa ocena szkolenia, analiza wyników ankiet

b. wykonanie i przekazanie raportu

2. Współpraca z Klientem po szkoleniu

a. rekomendacje i wskazówki udzielane przez trenerów nt.: samokształcenia, dodatkowych ćwiczeń i zadań do wykonania

b. konsultacje w uzgodnionym okresie czasu po szkoleniu

c. udostępnienie baz wiedzy.

ETAP 3

Ewaluacja i ocena efektów szkolenia 

close up photography of black and white ceramic mug on table

JKR Training Szkolenia & Doradztwo Spółka Jawna Iwona Mazelanik, Jarosław Drzazga z siedzibą
w Katowicach przy ul. Pierwiosnków 24 wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy
w Gliwicach X Wydział Gospodarczy pod nr KRS: 0000314432, posiadająca NIP: 6312572040 oraz REGON: 241019056, reprezentowana przez: Iwonę Mazelanik i Jarosław Drzazgę

 

adres biura: T. Boya Żeleńskiego 83 40-750 Katowice

Website created in the WebWave website builder

Jesteśmy, aby Ci pomóc.

Sprawdź