Załącznik nr 1 do Uchwały nr 3/2024 wspólników spółki
JKR Training Szkolenia & Doradztwo
Spółka Jawna Iwona Mazelanik, Jarosław Drzazga
z dnia 02.11.2024r.
Zasady rozpatrywania reklamacji klientów dotyczących
świadczonych usług szkoleniowych
Klient ma prawo składania reklamacji usługi szkoleniowej świadczonej przez JKR Training.
Wszelkie reklamacje rozpatrywane będą zgodnie z przyjętymi zasadami.
Reklamacja dotycząca strony merytorycznej usługi zostanie uwzględniona
w przypadku, jeżeli średnia ocen jest niższa niż 3.0 w skali od 1 do 5 punktów uzyskanej z ankiety oceny.
Reklamacja powinna zostać złożona w formie pisemnej.
Reklamację można złożyć najpóźniej w ciągu 7 dni kalendarzowych licząc od dnia zakończenia szkolenia.
JKR Training zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia, jeżeli reklamacja zostanie złożona po przekroczeniu terminu, o którym mowa w pkt. 5 niniejszej procedury.
JKR Training ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji, a w przypadkach wymagających dodatkowych czynności wyjaśniających czas rozpatrywania reklamacji może zostać wydłużony do 21 dni roboczych.
JKR Training ma prawo zwrócić się do składającego reklamacje o dodatkowe pisemne wyjaśnienia.
W przypadku uznania reklamacji w całości lub częściowo, JKR Training zaproponuje jedną z następujących form rekompensaty:
powtórzenie szkolenia w innym terminie
realizacja dodatkowej formy wsparcia, uzupełniającej szkolenie
zniżka 20% na kolejne szkolenie
otrzymanie dodatkowych materiałów edukacyjnych
JKR Training Szkolenia & Doradztwo Spółka Jawna Iwona Mazelanik, Jarosław Drzazga z siedzibą
w Katowicach przy ul. Pierwiosnków 24 wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy
w Gliwicach X Wydział Gospodarczy pod nr KRS: 0000314432, posiadająca NIP: 6312572040 oraz REGON: 241019056, reprezentowana przez: Iwonę Mazelanik i Jarosław Drzazgę
adres biura: T. Boya Żeleńskiego 83 40-750 Katowice
Website created in the WebWave website builder