Zarezerwuj usługę

person holding vehicle steering wheel
02 listopada 2024

Warsztat pracy zespołowej

Czas trwania: 2 dni
Liczebność grupy: 7 - 12 osób

Forma szkolenia: warsztatowa

Rodzaj szkolenia: szkolenie z kompetencji miękkich

 

Szkolenie ma na celu rozwijanie umiejętności współpracy i komunikacji w grupie. Uczestnicy będą mieli okazję poznać różne modele pracy zespołowej oraz techniki efektywnego rozwiązywania konfliktów. W ramach szkolenia zrealizowane zostaną interaktywne ćwiczenia, które pozwolą na praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy. Uczestnicy nauczą się również, jak wykorzystać otwartą komunikację w zespole do osiągania lepszych wyników oraz jak budować zaufanie i zaangażowanie w grupie. 

Szkolenie skierowane jest do osób pracujących w zespołach oraz liderów, którzy pragną poprawić atmosferę współpracy i zwiększyć efektywność działań zespołowych.

 

WPROWADZENIE DO GŁÓWNEGO TEMATU SZKOLENIA - osobiste doświadczenia uczestników związane z komunikowaniem się w zespole

1. Wprowadzenie w tematykę szkolenia

2. Otwarcie szkolenie

3. Przedstawienie celów szkolenia i agendy

4. Przedstawienie się uczestników

5. Pre-test

6. Osobiste doświadczenia uczestników związane z komunikowaniem się z innymi członkami zespołu

 

KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA

1. Charakterystyka procesu komunikacji

  1. Model komunikacji – nadawca i odbiorca komunikatu oraz kanały komunikacyjne

  2. Zniekształcenia informacji w procesie komunikacji

  3. Rola schematów myślowych w procesie komunikacji

2. Techniki komunikacyjne budujące efektywną komunikację

  1.  Aktywne słuchanie

  2. Pytania

  3.  Parafraza

 

KOMUNIKACJA WERBALNA I NIEWERBALNA

1. Komunikaty w procesie komunikacji

  1. Sposoby formułowania komunikatów zapobiegające zniekształceniom informacji

  2. Bariery komunikacyjne

2. Rola mowy ciała w procesie komunikacji

  1. Z perspektywy nadawcy komunikatu

  2. Z perspektywy odbiorcy komunikatu

 

DOBRA KOMUNIKACJA W ZESPOLE

1. Budowanie zaufania w zespole

     a. Budowanie komunikatów w oparciu o otwartą komunikację w zespole

      b. Radzenie sobie w trudnych sytuacjach interpersonalnych

2. Narzędzia budujące dobrą współpracę w zespole

      a. Okno Johari

      b. Udzielanie informacji zwrotnej

      c. Przyjmowanie informacji zwrotnej

3.Post-test

4.Ankieta  - KOS

5.Podsumowanie szkolenia

 

PO SZKOLENIU UCZESTNICY:

1. otrzymują do wykonania zadanie praktyczne w formie poszkoleniowego planu wdrożenia

2. mogą skorzystać z jednego spotkania grupowego on-line z trenerem do miesiąca od zakończenia szkolenia mającego na celu zebranie informacji zwrotnych o wdrożeniu zadania indywidualnego, sukcesach/trudnościach we wdrożeniu zadania

3. mogą skorzystać z jednego spotkania indywidualnego on-line z trenerem do miesiąca od ukończenia szkolenia dającego możliwość uzyskania wsparcia indywidualnego w formie mentoringu w obszarze zadania wdrożeniowego

 

DEDYKOWANI TRENERZY

Iwona Mazelanik

Łukasz Frątczak

 

JKR Training Szkolenia & Doradztwo Spółka Jawna Iwona Mazelanik, Jarosław Drzazga z siedzibą
w Katowicach przy ul. Pierwiosnków 24 wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy
w Gliwicach X Wydział Gospodarczy pod nr KRS: 0000314432, posiadająca NIP: 6312572040 oraz REGON: 241019056, reprezentowana przez: Iwonę Mazelanik i Jarosław Drzazgę

 

adres biura: T. Boya Żeleńskiego 83 40-750 Katowice

Website created in the WebWave website builder

Jesteśmy, aby Ci pomóc.

Sprawdź