Zarezerwuj usługę

brown lion lying on green grass
01 lutego 2024

Szkolenie z komunikacji

Czas trwania: 1 dzień
Liczebność grupy: 7 - 12 osób

Forma szkolenia: warsztatowa

Rodzaj szkolenia: szkolenie z kompetencji miękkich

 

Szkolenie z komunikacji interpersonalnej jest zaprojektowane w celu rozwijania umiejętności efektywnego porozumiewania się w różnych kontekstach społecznych oraz zawodowych. 

Uczestnicy szkolenia mają szansę na zdobycie wiedzy na temat podstawowych zasad komunikacji, a także na praktyczne ćwiczenia, które umożliwią im zastosowanie nabytych umiejętności w rzeczywistych sytuacjach.

Uczestnicy będą mieli okazję do analizy własnych stylów komunikacji oraz identyfikacji obszarów do poprawy.

Wykorzystanie różnych metod dydaktycznych, takich jak warsztaty i symulacje, sprzyja angażowaniu uczestników oraz ułatwia przyswajanie wiedzy. 

Program jest skierowany do osób na różnych poziomach zaawansowania, które pragną rozwijać swoje umiejętności interpersonalne w celu poprawy efektywności komunikacji w życiu codziennym i zawodowym.

 

WPROWADZENIE DO GŁÓWNEGO TEMATU SZKOLENIA - osobiste doświadczenia uczestników związane z komunikowaniem się z innymi

1. Wprowadzenie w tematykę szkolenia

2. Otwarcie szkolenie

3. Przedstawienie celów szkolenia i agendy

4. Przedstawienie się uczestników

5. Pre-test

6. Osobiste doświadczenia uczestników związane z komunikowaniem się z innymi

 

KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA

1. Charakterystyka procesu komunikacji

    a. Model komunikacji – nadawca i odbiorca komunikatu oraz kanały komunikacyjne

    b. Zniekształcenia informacji w procesie komunikacji

    c. Rola schematów myślowych w procesie komunikacji

 

KOMUNIKACJA WERBALNA I NIEWERBALNA

 

1. Komunikaty w procesie komunikacji

    a. Sposoby formułowania komunikatów zapobiegające zniekształceniom informacji

    b. Bariery komunikacyjne

2. Rola mowy ciała w procesie komunikacji

    a. Z perspektywy nadawcy komunikatu

    b. Z perspektywy odbiorcy komunikatu

3.Post-test

4.Ankieta  - KOS

5.Podsumowanie szkolenia

 

PO SZKOLENIU UCZESTNICY:

1. otrzymują do wykonania zadanie praktyczne w formie poszkoleniowego planu wdrożenia

2. mogą skorzystać z jednego spotkania grupowego on-line z trenerem do miesiąca od zakończenia szkolenia mającego na celu zebranie informacji zwrotnych o wdrożeniu zadania indywidualnego, sukcesach/trudnościach we wdrożeniu zadania

3. mogą skorzystać z jednego spotkania indywidualnego on-line z trenerem do miesiąca od ukończenia szkolenia dającego możliwość uzyskania wsparcia indywidualnego w formie mentoringu w obszarze zadania wdrożeniowego

 

DEDYKOWANI TRENERZY

Iwona Mazelanik

Łukasz Frątczak

JKR Training Szkolenia & Doradztwo Spółka Jawna Iwona Mazelanik, Jarosław Drzazga z siedzibą
w Katowicach przy ul. Pierwiosnków 24 wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy
w Gliwicach X Wydział Gospodarczy pod nr KRS: 0000314432, posiadająca NIP: 6312572040 oraz REGON: 241019056, reprezentowana przez: Iwonę Mazelanik i Jarosław Drzazgę

 

adres biura: T. Boya Żeleńskiego 83 40-750 Katowice

Website created in the WebWave website builder

Jesteśmy, aby Ci pomóc.

Sprawdź