Czas trwania: 1 dzień
Liczebność grupy: 7 - 12 osób
Forma szkolenia: warsztatowa
Rodzaj szkolenia: szkolenie z kompetencji miękkich
Szkolenie z komunikacji interpersonalnej jest zaprojektowane w celu rozwijania umiejętności efektywnego porozumiewania się w różnych kontekstach społecznych oraz zawodowych.
Uczestnicy szkolenia mają szansę na zdobycie wiedzy na temat podstawowych zasad komunikacji, a także na praktyczne ćwiczenia, które umożliwią im zastosowanie nabytych umiejętności w rzeczywistych sytuacjach.
Uczestnicy będą mieli okazję do analizy własnych stylów komunikacji oraz identyfikacji obszarów do poprawy.
Wykorzystanie różnych metod dydaktycznych, takich jak warsztaty i symulacje, sprzyja angażowaniu uczestników oraz ułatwia przyswajanie wiedzy.
Program jest skierowany do osób na różnych poziomach zaawansowania, które pragną rozwijać swoje umiejętności interpersonalne w celu poprawy efektywności komunikacji w życiu codziennym i zawodowym.
WPROWADZENIE DO GŁÓWNEGO TEMATU SZKOLENIA - osobiste doświadczenia uczestników związane z komunikowaniem się z innymi
1. Wprowadzenie w tematykę szkolenia
2. Otwarcie szkolenie
3. Przedstawienie celów szkolenia i agendy
4. Przedstawienie się uczestników
5. Pre-test
6. Osobiste doświadczenia uczestników związane z komunikowaniem się z innymi
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
1. Charakterystyka procesu komunikacji
a. Model komunikacji – nadawca i odbiorca komunikatu oraz kanały komunikacyjne
b. Zniekształcenia informacji w procesie komunikacji
c. Rola schematów myślowych w procesie komunikacji
KOMUNIKACJA WERBALNA I NIEWERBALNA
1. Komunikaty w procesie komunikacji
a. Sposoby formułowania komunikatów zapobiegające zniekształceniom informacji
b. Bariery komunikacyjne
2. Rola mowy ciała w procesie komunikacji
a. Z perspektywy nadawcy komunikatu
b. Z perspektywy odbiorcy komunikatu
3.Post-test
4.Ankieta - KOS
5.Podsumowanie szkolenia
PO SZKOLENIU UCZESTNICY:
1. otrzymują do wykonania zadanie praktyczne w formie poszkoleniowego planu wdrożenia
2. mogą skorzystać z jednego spotkania grupowego on-line z trenerem do miesiąca od zakończenia szkolenia mającego na celu zebranie informacji zwrotnych o wdrożeniu zadania indywidualnego, sukcesach/trudnościach we wdrożeniu zadania
3. mogą skorzystać z jednego spotkania indywidualnego on-line z trenerem do miesiąca od ukończenia szkolenia dającego możliwość uzyskania wsparcia indywidualnego w formie mentoringu w obszarze zadania wdrożeniowego
DEDYKOWANI TRENERZY
JKR Training Szkolenia & Doradztwo Spółka Jawna Iwona Mazelanik, Jarosław Drzazga z siedzibą
w Katowicach przy ul. Pierwiosnków 24 wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy
w Gliwicach X Wydział Gospodarczy pod nr KRS: 0000314432, posiadająca NIP: 6312572040 oraz REGON: 241019056, reprezentowana przez: Iwonę Mazelanik i Jarosław Drzazgę
adres biura: T. Boya Żeleńskiego 83 40-750 Katowice
Website created in the WebWave website builder