Umiejętności osobiste
- Trening asertywności
- Skuteczna komunikacja i perswazja, czyli jak skutecznie porozumiewać się z innymi w życiu zawodowym i osobistym
- Mapy pamięci i techniki zapamiętywania, czyli jak radzić sobie w gąszczu informacji
- Komunikacja interpersonalna
- S.U.M.O. – filozofia sukcesu - trening aktywizujący
- Trening kreatywnego i twórczego myślenia
- I ty możesz zostać optymistą - eliminacja negatywnych myśli powodujących zastój, czyli jak wdrożyć optymizm w nasze życie
- Trening radzenia sobie ze stresem
- Profesjonalna sekretarka
- Praca! Szukam, Zmieniam, Wybieram - aktywne metody poszukiwania pracy
- Jak i gdzie szukać pracy
- Jak najlepiej zaprezentować się podczas rozmowy kwalifikacyjnej
- Jak zostać mistrzem CV i listu motywacyjnego
- Umiejętności doradcy zawodowego
- Umiejętności interpersonalne w pracy Menedżera
- Zarządzanie sobą w czasie - efektywność osobista
- Skuteczność w procesie podejmowania decyzji
Sprzedaż i marketing
- Negocjacje biznesowe czyli jak zmienić nieufność we współpracę
- Profesjonalna obsługa klienta
- Skuteczne techniki sprzedaży
- Pozyskiwanie klientów
- Telefoniczna obsługa klienta
- Sztuka perswazji czyli język wpływu i manipulacji
- Techniki manipulacji czyli jak nie dać się złapać w pułapki pseudoargumentacji - sekrety wytrawnych manipulantów
- Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach
Organizacja
- Zarządzanie sobą w czasie - efektywność osobista
- Filozofia KAIZEN w organizacji - zdroworozsądkowe, niskokosztowe podejście do zarządzania
- Zarządzanie stresem czyli jak budować wewnętrzną siłę
- Savoir – vivre w biznesie czyli etyka w firmie, na spotkaniu i biznes-lunchu
- Efektywne zarządzanie czasem, czyli jak umiejętnie zaplanować czynności
- Zostań mistrzem networkingu - odnieś sukces zawodowy i zdobądź wsparcie w biznesie
- Integracja i Efektywna Komunikacja w Organizacji
- Zarządzanie wiedzą
- Etyka w Biznesie, czyli jak stać się dobrym biznesmanem
- Trening Komunikacji Interpersonalnej
- Trening twórczości
- Trening pobudzenia przedsiębiorczości
- Zwolnienia pracowników a polityka personalna firmy
- Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach
- Restrukturyzacja organizacji i zasobów kadrowych przedsiębiorstwa
- Outplacement - czyli jak uchronić firmę przed negatywnymi skutkami zwolnień pracowników
Zarządzanie zespołem
- Jak motywować ludzi do pracy w czasach kryzysu gospodarczego
- Profesjonalny Menedżer Personalny - kompendium wiedzy z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Prawa Pracy
- Lider - jak skutecznie przewodzić ludziom
- Techniki zarządzania zespołem
- Efektywna rekrutacja i selekcja pracowników
- Wywiad kompetencyjny w rekrutacji
- Ocenianie pracowników
- Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
- Zarządzanie konfliktem
- Zarządzanie projektem
- Zarządzanie wiedzą
- Team building w czasach kryzysu
- Menedżer HR - prawo pracy w praktyce
- Zwolnienia pracowników a polityka personalna firmy
- Restrukturyzacja organizacji i zasobów kadrowych przedsiębiorstwa
- Outplacement - czyli jak zniwelować skutki zwolnienia, które mogą nadszarpnąć reputację firmy
- Efektywne zarządzanie czasem czyli jak umiejętnie zaplanować czynności
- Zostań mistrzem networkingu czyli jak odnieść sukces zawodowy i zdobyć wsparcie w biznesie
- Delegowanie zadań
- Wartościowanie stanowisk pracy
Prawo Pracy
Prawo pracy – podstawowe Prawa i obowiązki Pracownika i Pracodawcy.
- Zatrudnianie, nagradzanie, karanie i zwalnianie pracowników w świetle przepisów prawa pracy,
- Ustawa antykryzysowa – zmiany w prawie pracy,
- Prawo Pracy w świetle najnowszych zmian,
- Czas pracy z uwzględnieniem pakietu antykryzysowego,
- Nawiązanie i rozwiązywanie umów w świetle ustawy antykryzysowej,
- Czas pracy kierowców,
- Praktyczne aspekty czasu pracy w służbie zdrowia
BHP
Szkolenie BHP - zgodnie z rozporządzeniem MINISTRA GOSPODARKI I PRACY w sprawie szkolenia w
dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy Pracodawca zapewnia pracownikowi odbycie, odpowiedniego do rodzaju wykonywanej pracy, szkolenia, w tym przekazanie mu informacji i instrukcji dotyczących zajmowanego stanowiska pracy lub wykonywanej pracy. Szkolenie zgodnie z powyższym rozporządzeniem jest prowadzone jako szkolenie wstępne i szkolenie okresowe.
Zarówno szkolenie wstępne jak i okresowe przeprowadzamy dla wszystkich grup zawodowych i stanowisk pracy.
Szkolenia wstępne dla:
-
pracodawców i osób kierujących pracownikami
-
pracowników administracyjno-biurowych
-
pracowników na stanowiskach robotniczych
-
pracowników na stanowiskach inżynieryjno-technicznnych,
Tematyka oferowanych przez nas szkoleń wynika z obowiązujących przepisów i ma dla pracowników charakter obligatoryjny. Każde szkolenie kończy się egzaminem oraz wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu.
Kurs udzielania pierwszej pomocy
Kurs udzielania pierwszej pomocy - umiejętność ratowania ludzkiego życia jest sprawą
pierwszoplanową. Szansa na przeżycie ofiar wypadków lub osób ulegających nagłym zachorowaniom zależy od natychmiastowej pomocy udzielonej przez ludzi znajdujących się w miejscu zdarzenia. Temu celowi służy szkolenie z zakresu udzielania I pomocy.
Umiejętność ratowania ludzkiego życia jest sprawą pierwszoplanową. Szansa na przeżycie ofiar wypadków lub osób ulegających nagłym zachorowaniom zależy od natychmiastowej pomocy udzielonej przez ludzi znajdujących się w miejscu zdarzenia. Temu celowi służy szkolenie z zakresu udzielania I pomocy.
Szkolenie przygotowane jest w formie wykładów oraz ćwiczeń praktycznych z użyciem nowoczesnego fantoma, kolorowych zdjęć, folii, filmów instruktażowych, opatrzonych komentarzem kompetentnego wykładowcy - certyfikowanego ratownika.
Outdoor
Kompetencje menedżerskie
- budowanie sprawnej organizacji
- budowanie zespołów
- delegowanie
- kierowanie
- motywowanie
- organizowanie
- rozwiązywanie konfliktów
- zarządzanie zespołem
- zarządzanie zmianą
- zarządzanie przez cele
Kompetencje osobiste
- dążenie do rezultatów
- kreatywność
- otwartość na zmiany
- podejmowanie decyzji
- radzenie sobie z niejednoznacznością
- radzenie sobie ze stresem
- rozwiązywanie problemów
- zarządzanie czasem i efektywność osobista
Kompetencje społeczne
- negocjacje biznesowe
- proces sprzedaży
- obsługa klienta
- współpraca w zespole
- prowadzenie prezentacji